A produzzione di coltelli in carburu, rinumati per a so durabilità è a precisione, hè un prucessu meticuloso chì implica una seria di passi precisi. Eccu una guida concisa in dece passi chì detalla u viaghju da a materia prima à u pruduttu finali imballatu.
1. Metal Powder Selection & Mixing: U primu passu implica selezziunà currettamente è misurà a polvera di carburu di tungstenu d'alta qualità è u legante di cobalt. Questi polveri sò meticulosamente mischiati in proporzioni predeterminate per ottene e proprietà di coltelli desiderate.
2. Milling & Sieving: I polveri misti sò sottumessi à a fresatura per assicurà a dimensione è a distribuzione uniforme di particeddi, seguita da sieving per caccià ogni impurità è per guarantiscenu a coerenza.
3. Pressing: Utilizendu una pressa d'alta pressione, a mistura di polveri fina hè compactata in una forma chì s'assumiglia à a pala finale. Stu prucessu, chjamatu metallurgia di polveri, forma un compactu verde chì mantene a so forma prima di sinterizà.
4. Sinterizzazione: I compacti verdi sò riscaldati in un furnace atmosfera cuntrullata à a temperatura di più di 1400 ° C. Questu fusione i grani di carburu è u legante, furmendu un materiale densu è estremamente duru.
5. Grinding: Post-sinterizzazione, i slitter cuts blanks sottumettenu a macinazione per ottene a forma circular precisa è a punta affilata. Macchine CNC avanzate assicuranu precisione à i livelli di micron.
6. Hole Drilling & Mounting Preparation: Se necessariu, i buchi sò perforati in u corpu di i culteddi per a muntagna nantu à una testa di cutter o un arburetu, aderendu à tolleranze strette.
7. Trattamentu di a Superficia: Per rinfurzà a resistenza à l'usura è a longevità, a superficia di i cuteddi di slitter pò esse rivestita cù materiali cum'è nitruru di titaniu (TiN) cù a deposizione fisica di vapore (PVD).
8. Cuntrollu di qualità: Ogni cuteddu di slitter hè sottumessu à una rigurosa inspezione, cumpresi cuntrolli dimensionali, teste di durezza, è ispezioni visuali per cunfirmà chì risponde à i normi di l'industria è e specificazioni di i clienti.
9. Balancing: Per un rendiment ottimali, i cultalli di slitter sò equilibrati per minimizzà e vibrazioni durante rotazioni d'alta veloce, assicurendu una operazione di taglio liscia.
10. Packaging: Infine, i lame sò imballati cù cura per prevene danni durante u trasportu. Sò spessu posti in manichi protettivi o scatuli cù dissiccanti per mantene un ambiente seccu, poi sigillati è etichettati per a spedizione.
Da i polveri di metallu crudu à un strumentu di taglio meticulosamente artighjanatu, ogni tappa in a produzzione di lame circulari di carburu di tungstenu cuntribuisce à a so prestazione eccezziunale in diverse applicazioni industriali.
Tempu di post: Jul-15-2024